Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
    Искам да използвам темата, за да отправя и аз едно питане (то същото, като миналия път, но вече е с развитие).
    Понякога се случва (макар и много рядко - 2-3пъти за седем месеца), като натисна старт бутона, колата да не пали. При появата на този проблем изписва съобщение от рода на "Excessive fluid temperature in the radiator". До преди вчера си мислех, че го прави когато колата е стояла на слънце, но не биде. Вчера цял ден беше на дълбока сянка от 8.30 сутринта и въпреки всичко, вечерта към 18.00ч се появи тази грешка. Забелязах, че уреда за температура на водата наистина показваше доста над 90 градуса.
    Естествено изключих от контакт и при повторно подаване на контакт вече всичко си беше ОК.
    Възможно ли е някъде да има разхлабена връзка или по-скоро някъде нещо да окъсява, че по спомен, съпротивлението на темпер. датчик при загряване май пада.
    Някакви идеи или друг с подобен проблем?
    И аз го имам този проблем от 1-2 месеца. В началото беше през 2-3 седмици, напоследък зачести доста. Буксата и датчика на термостата са напръскани с контактен спрей, но не помогна.....Когато го прави, колата пали трудно или изобщо не пали и уреда на таблото показва 130 градуса. Докато загася, за да запаля отново, грешката изчезва и температурата си пада до най-ниското положение.
    Някакви идеи, че на диагностика не изкарва записани грешки?
    Типо 1.4i.e. ex, Punto 1,9JTD. ex
    Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm. ex Lancia Musa 1.4 16v Auto ex
    JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex; BMW X3 3.0 Auto

    Comment


    • Първоначално публикувано от iee Покажи съобщение
      И аз го имам този проблем от 1-2 месеца. В началото беше през 2-3 седмици, напоследък зачести доста. Буксата и датчика на термостата са напръскани с контактен спрей, но не помогна.....Когато го прави, колата пали трудно или изобщо не пали и уреда на таблото показва 130 градуса. Докато загася, за да запаля отново, грешката изчезва и температурата си пада до най-ниското положение.
      Някакви идеи, че на диагностика не изкарва записани грешки?
      Освен че си напръскал буксата на датчика,трябва да стегнеш и малко пиновете,моята така се оправи и не съм виждал това съобщение повече от година.
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        А тва за помпата,защо не четеш малко в другата тема,трябваше да пробвате първо с казанче и смяна на течността
        Тя работата вече не беше за казанче. Моята от давна си ручеше, но беше по-тихо и се траеше. Послядния път вече шумът който се появи беше доста тревожен + тресенето на волана и втвърдяването му при опити да се върти.
        В момента колата е с друга помпа, от Опел и абсолютно тиха, въпреки, че не сме сменяли казанчето... Но новата хидравлична течност е вече от зелената.
        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

        Comment


        • От няколко дена вече си имаме друг проблем. Явно двамата заедно (с автомобила) няма да скучаем.
          Та, шофьорското стъкло не се вдига. Дори, когато задам чрез бутона "вдигане", стъклото се спуска до долу.
          Чрез много кратни опити (включващи дори "потупване" по вратата) установих, че при едно определено отворено положение на вратата, стъклото се вдига, но на пресекулки - цъкаш копчето - вдигне се 10см и спре. После пак цъкаш копчето - пак се вдигне 10 см и спре. Така до горе. Ако обаче в горно крайно положение на стъклото пак цъкна копчето за "нагоре", стъклото автоматично се сваля до долу.
          Някой да се е сблъсквал с подобен проблем и най-вече да е открил успешно решение?
          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

          Comment


          • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
            От няколко дена вече си имаме друг проблем. Явно двамата заедно (с автомобила) няма да скучаем.
            Та, шофьорското стъкло не се вдига. Дори, когато задам чрез бутона "вдигане", стъклото се спуска до долу.
            Чрез много кратни опити (включващи дори "потупване" по вратата) установих, че при едно определено отворено положение на вратата, стъклото се вдига, но на пресекулки - цъкаш копчето - вдигне се 10см и спре. После пак цъкаш копчето - пак се вдигне 10 см и спре. Така до горе. Ако обаче в горно крайно положение на стъклото пак цъкна копчето за "нагоре", стъклото автоматично се сваля до долу.
            Някой да се е сблъсквал с подобен проблем и най-вече да е открил успешно решение?
            виж буксата на копчетата и моята правеше такива номера на шофьорската врата и след напръскване с контакт спрей се оправи
            sigpic 155ex 159ex 530new

            Comment


            • Първоначално публикувано от ivopetrov_1982 Покажи съобщение
              виж буксата на копчетата и моята правеше такива номера на шофьорската врата и след напръскване с контакт спрей се оправи
              Това е първото нещо, което направихме. Няма ефект.
              Терзае ме въпроса, защо при строго определено положение на вратата и при никакво друго, стъклото се движи, макар и не много адекватно?
              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                Това е първото нещо, което направихме. Няма ефект.
                Терзае ме въпроса, защо при строго определено положение на вратата и при никакво друго, стъклото се движи, макар и не много адекватно?
                другия вариант са жиците на вратата но нека колегите споделят и тяхното мнение
                sigpic 155ex 159ex 530new

                Comment


                • Другоя вариант е да се шашка нещо боди компа.
                  Тези каруци вече са толкова сложни, че не бих тръгнал да ръчкам нещо без първо да му направя тест с компютър. Едва ли е нещо огоромно, но това са най проблематичните дефекти. Виж през боди компа дали ги управлява стъклата нормално и тогава търси проблемната зона. Мисля и че някаква адпатация имаше там, поне на 147е така.

                  Реално с копчето ти не вдигаш/сваляш стъклото, а подаваш заявка към боди компа да го направи. Той следи и напрежението на моторчетата и разни други неща.
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
                    Предполагам ти тресе волана при ускорение.Вътрешната част от полуоската -с чашата е 600лв.в добрия случай -само оригинална , карето /трипода/-около 140 лв. пак оригинално .Има ментаци и по 30 лв. но след 3-4000км си пак в бокса и то с прецакани канали на чашата .Затова само комплект оригинал.Има вариант за рециклаж , но в София , а ти гледам си от Бургас.Втора употреба си е чист късмет.Цените може вече и да са надолу , говоря за преди около 2 г.
                    За жалост не са надолу.Аз имам проблем с чашката отляво(трипода не е мръднал)-10 раб. дни доставка от Италия и 700 лв. цена.
                    159 SW 2.4 Jtdm 2007
                    156 TS 1.8 1999
                    Avensis SW 2.2 D4D 2011

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                      От няколко дена вече си имаме друг проблем. Явно двамата заедно (с автомобила) няма да скучаем.
                      Та, шофьорското стъкло не се вдига. Дори, когато задам чрез бутона "вдигане", стъклото се спуска до долу.
                      Чрез много кратни опити (включващи дори "потупване" по вратата) установих, че при едно определено отворено положение на вратата, стъклото се вдига, но на пресекулки - цъкаш копчето - вдигне се 10см и спре. После пак цъкаш копчето - пак се вдигне 10 см и спре. Така до горе. Ако обаче в горно крайно положение на стъклото пак цъкна копчето за "нагоре", стъклото автоматично се сваля до долу.
                      Някой да се е сблъсквал с подобен проблем и най-вече да е открил успешно решение?
                      Провери снопа,който се включва във вратата,там е станала драма с кабеляците.Другия вариант е да са мръсни самите копчета,понеже са с графитено гумен контакт /аз така го наричам/,като се зацапат спират да работят.Щом при леко отворена врата почва да се затваря,значи проблема е в снопа най-вероятно.
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Провери снопа,който се включва във вратата,там е станала драма с кабеляците.Другия вариант е да са мръсни самите копчета,понеже са с графитено гумен контакт /аз така го наричам/,като се зацапат спират да работят.Щом при леко отворена врата почва да се затваря,значи проблема е в снопа най-вероятно.
                        Проверка на снопа - извършена!
                        Не са открити дефектирали кабели.
                        Забелязах, че стъклото се движи в точно определено положение на вратата и нито мм по-напред или назад. Това е положение, в което почва да напъва пантата, преди да щракне фиксатора и да задържи вратата в междинно отворено положение. Виждам, че в този момент ламарината около ограничителя леко поддава навън и точно в това положение стъклото се движи.
                        Дали има драма с датчика (или каквото е там), който отчита претоварването по веригата за да спред движението на стъклото - примерно при достигане на крайно горно положение или при затискане на предмет - глава, ръка и пр.?
                        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                          Проверка на снопа - извършена!
                          Не са открити дефектирали кабели.
                          Забелязах, че стъклото се движи в точно определено положение на вратата и нито мм по-напред или назад. Това е положение, в което почва да напъва пантата, преди да щракне фиксатора и да задържи вратата в междинно отворено положение. Виждам, че в този момент ламарината около ограничителя леко поддава навън и точно в това положение стъклото се движи.
                          Дали има драма с датчика (или каквото е там), който отчита претоварването по веригата за да спред движението на стъклото - примерно при достигане на крайно горно положение или при затискане на предмет - глава, ръка и пр.?
                          Ако има драма с него трябва да ти вади съобщение на дисплея,аз имах ядове със задно дясно стъкло и ми вадеше съобщение на дисплея че защитата не работи,беше от куплунга на модула за задните врати,който е под задната седалка,но и карах дълго време с разкачена седалка,защото нямаше щипки и детето седеше точно отгоре.Разглоби кората и трябва да се разгледа и снопа на вратата вътре,може там да е драмата,щом казваш че под някакво напрежение работи.
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • Стабилизираща щанга

                            Колеги, знаете ли дали мога да сменя само тампони на стабилизиращата щанга или трябва чинно да си закупя цялата, барабар с тампоните? Алфа 159 Sw, 06, 2.4
                            Alfa Romeo 159SW, 2.4 JTD, 06, remap, no EGR, no DPF, no "peperudk`s", no eco friendly, a.k.a. THE BLACK MAMBA

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от vudi Покажи съобщение
                              Колеги, знаете ли дали мога да сменя само тампони на стабилизиращата щанга или трябва чинно да си закупя цялата, барабар с тампоните? Алфа 159 Sw, 06, 2.4
                              Сменят се само тампоните, но ми е страно, че са разбити. 159 не разбива тампоните, както 156 и не тропа от тях. Ако чуваш тропане, насочи се към друго.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • Колеги,имам голям проблем с фаровете.Може да да има друга тема за това,но не намерих.Имам колата от 2мес.,но чак снощи ми се наложи да карам по тъмно и о,ужас-късите светеха на 1м пред бронята.Едва се домъкнах до Варна.Току що се връщам от реглаж без особен резултат-вдигнаха ми фаровете леко нагоре и ми казаха,че повече не може,а и рефлекторите били в лошо състояние и ел.регулировката не работи.Как да повдигна тия проклетници още нагоре?Могат ли рефлекторите да се рециклират или ще се окаже,че съм си купил "дневна" кола?
                                Last edited by svetlin pilev; d.m.y г., 11:09. Основание: недовършено
                                159 SW 2.4 Jtdm 2007
                                156 TS 1.8 1999
                                Avensis SW 2.2 D4D 2011

                                Comment

                                Working...
                                X